Support
1ste lijns helpdesk op maat:
- Qua bereikbaarheid schikken wij ons naar de klant. De klant kiest zelf hoe de facturatie verloopt. Standaard zal er per incident aangerekend worden.
pro-actief netwerk en serverbeheer:
- Dit kan op uurbasis of een vaste prijs per project of per maand. Standaard wordt er in regie gewerkt.
- Wenst u dat wij 24*7 bereikbaar zijn, vraag dan naar de totalcare oplossingen.
- Virusvrij maken van uw netwerk + verhogen beveiliging.
Server en netwerk monitoring voor een hogere beschikbaarheid:
- Eenmalige kost voor het opzetten van basismonitoring.
- Maandelijks bedrag.
Bewaren van uw backups via internet:
- Wij voorzien een aangepaste opslag capaciteit en zorgen voor een automatische backup van de door U gekozen gegevens.
- Lage kost voor een extra zekerheid.
teamviewersupport
Onze troeven
Onafhankelijk advies
Is uw netwerk traag of werkt het niet naar behoren?
Wij optimaliseren uw computernetwerk op een correcte manier.Laat het onderzoeken via een vlot leesbare en verhelderende audit.
" => Contacteer ons voor meer info.. "